sweet-msp-girls

Alla inlägg under mars 2012

Av Smurfen och Smurfan - 31 mars 2012 09:11

 Hey! jag tängkte ta en

Blogg paus! tängte bah säga det så ni visste jag börjar blogga i sommar igen Vi ses mina små Gööllegrisar! Kommer sakna er!<3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

                                                                              





Av Smurfen och Smurfan - 30 mars 2012 14:36

  Vad tycks?? 

ja vet är såå  Smexy...

             //Smurfen

Av Smurfen och Smurfan - 24 mars 2012 19:36

Heey!  Smurfan har haft en lång dag! Jag ska bah blogga lite sen ska jag lägga mig i soffan och kolla på TV kanske ska jag sova    Och så ska jag visa mitt namn fast med jätte snygga bokstäver!          



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Ses!   





Av Smurfen och Smurfan - 24 mars 2012 10:23

Hej! jag har sökt efter HTML koder Och jag hitta en super bra hemsida med HTML koder en av koderna är en hund kod  Koden kommer från aBowman jag rekomenderar den hemsidan för alla bloggare   

Visst var koden bra!!!

Av Smurfen och Smurfan - 21 mars 2012 18:19

  I am... Mr Coooool

Jag är fett cool Med min much<3

Min much och jag vi liksom   Love it each other


                                         //Smurfen<3

  
Av Smurfen och Smurfan - 18 mars 2012 16:16

Tack! för det fina inlägget du gjorde<3 Som tack ska jag göra ett inlägg till dig  och jag har gjort en tuff  bild till dig hoppas du gillar den<3

Hehe..Najjs elr hur! Men du är Najjsigare! Lovar mycket mycket mer<3 Du är såklart bara min! ingen ska röra dig annars får dom med mig och göra! jag är en ninja  xD Och när jag säger du är bara min DÅ MENAR JAG Du är bara min min min!!! You are giant amazing! You are.. like an angel<3


  Du och dina muchar Much much much!

Du+Dina muchar=Dina muchar BEST EVER<3   Puss på dig stumpan 

Jag tyckte att denna sång skulle hendla om dig och jag gör så den gör det

Hoppas du känner likadant för mig<3

Du har tindrande ögon en tuffhet som brinner

du är den som gör att jag känner mig stark vad skulle jag göra utan dig!                                                                                            







Av Smurfen och Smurfan - 18 mars 2012 12:43

 Hon är bara min FÖRSTÅR ni??

Stella det bästa som har hänt  

Tönk att man kan va såå underbar...<'3

Hon är min ängel...  

Ja vad kan man mer skriva om henne..... att hon är bäst, najjsig,snäll,rolig.... ja man kan ju faktigt skriva allt bra om hon.

Det här är till min underbara Stella...FÖRSTÅR ni?

                                                  
  //Smurfen..<'3

  
Av Smurfen och Smurfan - 18 mars 2012 11:38

Tjaaabba!! jag ville bah visa några super snälla moviestars! en av dom är Filman01 Hon är super snäll även fast hon anmälde mig 5 gånger   Här är hon!!!



Visst är hon snygg!  Hon är....är....Snygg.. Men mest är hon snäll!!! 

Sen ville jag visa Emmsiana Vi har vart msp vänner jääätte länge då menar jag jätte jäätte super länge!! och det är dags för att hon får va med på bloggen!!! Här är hon!

Hon har tindrande ögon + Hon är snäll!!!  Grattis ni kom med i bloggen!  Stora Kramar Stella<3

Men kalla mig smurfan 

         

Klockan

Presentation


Hoppas du gillar den här bloggen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Msp


Ovido - Quiz & Flashcards